FYFAN va seeeegt det går!

Tänkte vänta med att blogga tills bilderna var överförda, men man kan ju inte påstå att det går speciellt fort!...
Vi tog massa bilder idag, först åkte vi ut till Östra o badade från hopptornet och sådär.
Sen åkte vi ner på stan där jag köpte en grå tjocktröja.
Sen åkte vi till Lillåudden, där jag var o badade med Sabina, John och Kevin förut om ni kommer ihåg de bilderna.
Sen har jag varit hemma o mest chillat. Var nyss ute med hunden, gick i kanske en halv timme så tog en "lång runda" istället för att bara gå runt huset som jag brukar göra när det är kväll ;)
Men imorgon när vi har fixat bilderna , vi ska göra det med sticka imorgon om det inte börjar gå fortare snart! :P
Nu ska jag fixa så ni kan få se en bild på tjock tröjan, så bloggar typ snart !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback