Frågestunden avslutad

Svaren:
1.Skulle du kunna ha ett förhållande just nu ?
sv: ja, eller om det är rätt person och jag gillar henne.

2.Bästavänner?
sv: Oscar, Amanda, Lina, Emmelie, Fanny, Elin och en massa andra.

3.Favorit mat/färg?
sv:min favorit mat rätt är Pad thai(nudlar med ägg, nötter, kyckling o allt vad det är i) sen min favorit färg på kläder är blått men annars så gillar jag nästan alla färger :)

4.Vilka umgås du mest med?
sv: Jag umgås mest med Amanda och Oscar, men sen så är jag också med Lina, Fanny, Elin , Emmelie, Beckis och andra men det är många som jag träffar väldigt sällan, som tex Pontus, Ronja och en massa andra!

5.Favorit film/tv-program?
sv: Jag kan inte säga en favorit film eftersom att jag gillar flera men 3 st är Hungerspelen, Death Silence och Insidious.

6.Och sen va tycker du om mig?;);) (Lina.R)
sv: Ja, du är en av mina bästavänner som alltid har funnits där för mig. Du är jätte fin och snäll även om vi blir osams ganska ofta. Men det är väl så vänskap ska vara vad jag har hört. Vi har hur många minnen som helst och när jag tänker tillbaks på min barndom så kommer du vara en utav huvudkaraktärerna. Puss på dig min bästis <3

7.Vem gillar du?
Sv: just nu gillar jag ingen så där jätte mycket men det finns en som jag gillar en aning. NU kanske ni tänker "men frågan var vem" men det får ni ta o lista ut själva eller kanske se i framtiden!

8:Hur mår du?
sv: Jo jag mår bra, är lite trött fortförande trött efter kryssningen( svarade på denna fråga dagen efter kryssningen)

9.Vad tycker du om mig? (Elin F)
sv: Du är en jätte snäll person som jag känt i vad är det ? Ganska exakt 2 år. Du är jätte rolig att vara med och vi är ganska lika på sättet vi är. Jag kan prata om nästan allt med dig! :) Puss på dig<3

10.Kan vi va någon dag? (Elin F)
Sv: Ja det är klart!

11.Vad har du för mobil?
Sv: Jag har en Experia, vet inte exakt vad den heter! Men det är typ den vanligaste experian, inte mini. Den har inga vanliga knappar ;)

12.När var du senast tsm med någon?
Sv: Jag har inte varit tsm med någon sen det blev slut mellan mig och Ella. Men jag har varit på G med en person ;)(som jag kommer ihåg)

13.Vad ska du göra mer i sommar?
Sv: Som det är planerat så ska jag till Grönalund o sen så ska jag ut på Östra, vi kanske ska till Norge och/eller finland och sen ska jag träffa en massa saknase människor o sådär.Ska köpa en kamera snart också, det blir nog Nikon D3200 :)

14.Var de kul på kryssningen med Amanda?
Sv: Ja vi hade jätte kul! ;)

15.Vad tycker du om mig ?(Ida E)
Sv: Du är jätte snäll, vi skriver ganska ofta. Du är söt och jag kan lita på dig. Trots att vi bara träffats en gång så känns det som att vi är jätte bra kompisar :)

16.Vilken är din favorit klädsel ?
svar: jag älskar att vara lätt klädd, typ i tskirt o kallingar (WB Harry Styles? Haha) men mina favorit kläder är väl typ chinos/mina jeans shorts tsm med en randig tröja eller en vit tskirt med mina nya gråa tjocktröja.

17.Skulle du kunna vara tsm med någon som är lite tjock elr måste den ha perfekt kropp ? :) <3
Sv: kroppen är ganska viktig för mig om jag ska vara ärlig. Men om jag verkligen gillar personen så spelar ju kroppen ingen roll! :P Eftersom att jag gymmar (inte nu på lovet) och gör mitt bästa för att kroppen ska vara fin så vill jag väl ha en tjej som är likadan ;) Men inte överdrivet o bryr sig as mycket!

18.hur vill du att din framtida familj ska se ut?
Sv: kör med en bild på en teckning från min boken om mig:

19.vilka 5 personer skulle du ta med dig till en öde ö?
Sv: Jag skulle nog ta med 1:min Pappa eftersom att han är bra på att fiska, 2:Amanda för att ha sällskap och hon får leta efter frukt åt oss, 3:en artist som kan sjunga för mig så att jag inte har tråkigt. 4: han den där killen från survival saken på discovery channel och 5: en som kan laga sushi och fläta hängmattor åt oss alla ;)

20.Favorit klädesmärke?
sv: Det har under en lång tid varit adidas men nu använder jag nästan aldrig det längre. Men om jag måste välja något så måste jag nog säga Marvin som är ett JC märke.(har många kalsonger med Marvin)

21.favoritparfym?
Sv: Jag älskar challes parfym, den der ut som en knuten knoge, efter den så måste jag säga att min gamla parfym "Ice Touch" är as god! :)

22.hur många gånger har varit utomlands,vart? :)
Sv: Eftersom att vi har en stuga i finnland så är jag utomlands ganska ofta, sen har jag ju varit i Norge 2 eller 3 gånger, Danmark 1 gång , Turkiet 1 gång o Finnland har jag ingen aning om hur många gånger så :P

23.Hur ser ditt liv ut om 10 år?
sv: då är jag alltså 25, jag jobbar antagligen inom barnomvården ( fritids, dagis lr något annat) eftersom att jag har slutat plugga på högskolan då så har jag nog flyttat hem ifrån . Jag kanske har en sambo och barn eller vem vet jag kanske till och med är gift.
Nu vart det krångligt så jag berättar hela min plugg/fratids plan är:
Först ska jag ta studenten (19 år) så planerar jag att vara au-pair i 1 år i typ efter det så ska jag utbildada mig till fritidspedagog eller Polis sen så får vi se vad som händer.

24.vad fick dig börja blogga?
sv: Jag hade ju blogg förut och det var många som skrev till mig att jag borde börja igen så då gjorde jag det :)

25.säg 3 kompisar som betyder mycket för dig och motivera svaret.
sv: Men det orkar jag inte :P

26.visst är jag bäst? (Elin A)
sv: nej , för det är ju jag! :P

27.säg något kul du har gjort nån gång.
sv: ja, det senaste var väl kryssningen.

28.Vad skulle du göra om du fick vara tjej för en dag? XD
Sv: jag tror jag skulle vilja prova en massa saker.
Men annars skulle jag vilja typ dansa på stan o hålla på o muppa mig medans jag ändå var någon annan;)

29.Favorit godis?
sv: jag älskar choklad! ;)

30.Hur känns det att snart börja gymnasiet?
sv: Det känns jätte spännande, jag är taggad samtidigt som jag är nervös liksom ;)

31.Är Moniqua cool?
sv: Ja hon är cool eftersom att hon alltid är sig själv o hon är liksom " go for it" hela tiden! ;) Hon skäms inte och bjuder på sig själv :)

32.Har du krypit på ett knä och två armar någon gång?
Sv: nej det har jag nte gjort! :P (Jo när jag gjorde video inlägget)

33.Vilken film gillar du mest?
sv: haft en liknande fråga så kolla på den! :P

34.har du djur ?
Sv: ja, jag har en hund och en fågel!

35.Om du inte hade några djur vilket djur hade du då vilja ha?
Sv: jag hade ju det så. Men jag skulle vilja ha en mindre hund! :P

36.Favorit låt ?
sv: this is love är en av mina favoriter just precis nu.

37.Vart vill du åka utomlands ?
sv: jag vill åka till de där kända utomlands ställena! Som Spanien, Bracilien, Grekland sen skulle det vara kul att åka till Kina, Thailand, Italien, Usa. Eller a, jag vill nog åka till alla utamlands land ;)

38.Någon du saknar just nu ?
sv: Jag saknar ju Jokubas hela tiden varje dag, men jag får se det så att det har gått mer än halva lovet ! :P

39.Ditt bästa barndoms minne ?
sv: tyvärr är det ju så att man nästan bara minns de dåliga sakerna, när man gör illa sig eller sådär. Men ska försöka komma på något snart! ;)

40.Skriv/säg en dålig sak med den här sommaren `?
sv: Ja vädret har ju inte precis varit på topp så jag säger vädret! :P

41.Vad är det bästa som har hänt dig ?
sv: hmm, jag vet inte! Men ni ska veta hur mycket jag längtar tills jag får ett/mitt första barn! :P Det kommer defenetivt vara en av de bästa i alla fall! ;)

42.Vad är de bästa med mig? (Maja)
sv: Du är väldigt snäll, älskar din hår färg också! ;)

43.Gillar du Jedward? ;)
sv: Gillar och gillar gör jag väl inte, men jag har inget emot dem! :)

44.Vem är din idol?
sv: Jag har ingen :P

45:Vilken sko storlek har du?
sv:39-40 tror jag.

46:Vart köper du dina kläder?
sv: det är olika! Men typ New Yorker, JC, HM är det oftast. Men det har hänt att jag löper kläder på dressman, Solo och andra såklart också.

47:Vad fick dig att vilja börja i Street? :)
sv: Det är typ Amanda som "tvingar" mig, sen kan det vara kul att kunna dansa det också :)

48:Vad är du rädd för?
sv: jag är jätte mörkrädd och sådär, men annars så måste jag erkänna att jag är rädd för getingar också xD ;) Eller jag tycker inte om dem i alla fall!

49:Säg 8 söta tjejer du känner! :)
sv: ÅTTA STYCKEN, det här kommer att ta lång tid... -.- Men aja: Lina, Lovisa, Maja, Elin, Ida, Moa, Klara och Cassandra.

50:Vem i din familj är längst? xP
sv: Pappa, men inte länge till för att skol syster säger att jag kommer att växa om honom ;)

51:Gillar du Oreo kakor? :D
sv: Ja, de är as gott men speciellt när man har mjölk till! ;)

52:Är du oskuld?
sv: Nej

53:När var du senast riktigt kär?
sv: när jag hade tjej senast, tror det var Ella.






ª Moni

HAHAHA asså fråga 19 o svaret !! XD

Nån som kan laga suschi?? Och jjag ska leta frukt??? hahahah jag döööör

2012-07-28 ª 23:56:52
ª Feli

SKA DU BÖRJA DANSA??? VART DÅ??? KUUUL!!!!

Svar: Ja, antagligen! Det kommer att bli Liz balett skola. Det är Amanda som fick med mig och det känns som att jag inte känner någon som går där så det är därför också ;)
Axel Söderlund

2012-07-29 ª 20:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback