Frågestund

.
Ni har till och med nästa helg på er att fråga, är det någon fråga som jag inte vill svara på så tar jag bara inte med den fråga i svaren. Då får ni fråga mig om den privat via facebook, skype eller någt annat istället :)
Så fråga på, just leave a comment down below ;)
(jag förnyar inlägget hela tiden så att det ska hamna högst upp för er som har märkt det, eller kanske vill veta ändå)





ª :)

Skulle du kunna ha ett förhållande just nu ? :)

2012-07-22 ª 01:05:45
ª Lina

Bästavänner?
Favorit mat/färg?
Vilka umgås du mest med?
Favorit film/tv-program?
Och sen va tycker du om mig?;);) ((Lina.R)))

2012-07-22 ª 08:56:07

Vem gillar du?
Hur mår du?
favorit färg?
Vad tycker du om mig?
Kan vi va någon dag?
Vad har du för mobil?
När var du senast tsm med någon?
Vad ska du göra mer i sommar?
Var de kul på kryssningen med Amanda?

Kolla min blogg jag har också frågestund! :) <3

2012-07-22 ª 13:50:42
ª Ida E

Vad tycker du om mig ? Vilken är din favorit klädsel ? Skulle du kunna vara tsm med någon som är lite tjock elr måste den ha perfekt kropp ? :) <3

2012-07-22 ª 17:24:30

hur vill du att din framtida familj ska se ut? vilka 5 personer skulle du ta med dig till en öde ö? Favorit klädesmärke? favoritparfym? hur många gånger har varit utomlands,vart? :)

2012-07-22 ª 17:47:01

Hur ser ditt liv ut om 10 år?
vad fick dig börja blogga?
säg 3 kompisar som betyder mycket för dig och motivera svaret.
visst är jag bäst?
säg något kul du har gjort nån gång.
säg 5 fina tjejer här i västerås?
hejdå.

2012-07-22 ª 22:37:32
ª Moni

Vad skulle du göra om du fick vara tjej för en dag? XD Favorit godis? Hur känns det att snart börja gymnasiet? Är Moniqua cool? Har du krypit på ett knä och två armar någon gång? lol

2012-07-23 ª 00:33:38
ª Emma

Vilken film gillar du mest?.har du djur ? Om du inte hade några djur vilket djur hade du då vilja ha? . Favorit låt ?. Favorit färg?
Vart vill du åka utomlands ?

2012-07-23 ª 00:38:43

Bästa filmen du har sett ?
vad vill du bli när du blir stor ?
Någon du saknar just nu ?
Ditt bästa barndoms minne ?
Skriv/säg en dålig sak med den här sommaren `?
Vad är det bästa som har hänt dig ?
det var alla frågor jag kom på just nu :p

2012-07-23 ª 17:59:53

Bästa filmen du har sett ?
vad vill du bli när du blir stor ?
Någon du saknar just nu ?
Ditt bästa barndoms minne ?
Skriv/säg en dålig sak med den här sommaren `?
Vad är det bästa som har hänt dig ?
det var alla frågor jag kom på just nu :p

2012-07-23 ª 17:59:56

Vad är de bästa med mig?
Gillar du Jedward? ;)
Vem är din idol?
Vilken sko storlek har du?
Vart köper du dina kläder?
Vad fick dig att vilja börja i Street? :)
Vad är du rädd för?
Säg 8 söta tjejer du känner! :)
Vem i din familj är längst? xP
Gillar du Oreo kakor? :D

2012-07-26 ª 23:51:28

Är du oskuld?
När var du senast riktigt kär?

2012-07-27 ª 02:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback