Försök till rån och mord hotad idag...

Jag och Amanda var nere på stan, så skulle vi ta en glass på donken.
Jag beställde först och gick upp oxh tog en plats.
Då kom det fram två killar. Den ena lutade sig fram o ba: ge mig dina pengar!
As seriöst så han menade det verkligen.
Men jag hade inge pengar så jag sa det.
Han ba jo, ge mig dina pengar annars kommer vi att döda dig.
Då la jag min mobil på bordet bara för att jag satt o spela när de kom fram till mig.
Det var såklart jätte dumt gjort...
Så jag visade min plånbok. Han ba: men vi tar hans mobil.
Sen den andra ba: men nej..
Då kom amanda sen hotade dom henne o sa att om hon inte gav honom pengar skulle de döda mig. Men Amanda sa nej  sen gick dom så jag och Amanda typ sprang ut .
Jag är fortförande helt skakis, efteråt när jag stod o berättade för en kompis som vi mötte så stod jag o allvarligt SKAKADE. Jag var så rädd att jag höll p åatt spy.
Tänk om jag hade haft pengar. 
Det blir ingen anmälan trots det att jag vet vem ena killen var.
Jag är rädd att då skickar de ännu fler på mig.
Jag vet en kille som de jagade tills han ramlade o sedan spöade det honom.
SÅ om jag änmälen så kommer jag typ inte kunna vara ute!...
Att sånt här händer är sjukt!...
Tänkte bara säga det i fall att de ser det här inlägget att:
nu är jag schyst som inte gör en anmälan, även fast det är mest för min egen skull. Och jag nämner ju inga namn heller!
Om det är så att det kommer hända mig igen, eller att det händer något liknande så kommer jag att anmäla!
 





ª Ida

Åh Axel, jag finns alltid här om du behöver prata.
Jag älskar dig bror!

2012-07-31 ª 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback