"familje dag"

-
Idag så vaknade vi runt 10-11 sen åt vi frukost o sådär.
Jag låg ute o solade o sådär tills klockan 1.
Då ringde mamma o sa att vi skulle åka o äta med Malin.
Så de kom o hämtade mig o vi åkte till Pizza Hut.
Sen åkte vi till hamnen o de andra fikade medans jag inte tog något eftersom att jag går på diet.
Nej jag bara skämtar xD Jag var bara inte suger på något! 
Sen kom jag hem o chillade, det var fullt med folk hemma o sen så vare en viss person som var taskig.
Så jag ville inte vara hemma, få gick jag ut o hälsade på fritidset, och efter det var jag men Amanda.
Nu chattar jag med Alva och några ifårn kollot för imorgon (idag) så ska jag antagligen vara spöke på kollot :)
Mamma, pappa och John ska iväg till mormor och morfar imorgon.
Så hela morgon dagen så kommer jag vara själv hemma.
Jag kan inte följa med eftersom att jag ska på kryssning på fredag :)
Nu ska jag sluta, godnatt!
 - 
och förlåt att jag inte bloggade tidigare, men jag sköt upp det, sköt upp det osv.
Men bättre sent än aldrig ellerhur? ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback