Dagen + mag bild

Dagen börjades med en promenad med Rocky. 
Han fyllde 3 år idag, men han fick inget speciellt just idag. 
Vi ska åka o kolla på en ny säng åt honom imorgon så det kommer att bli hans present, sen ska han få lite nytt godis också :)
Axel leker sexig apa i träd ;) 
Och medans jag klättrade i träder för att äta körsbär så tog Amanda lite kort med min mobil.
Trodde ite att man kunde ta sådana bilder med min mobil! :O
Ah o sen var jag med Amanda och Ella.
Vi åt bär, o gungade lite.
Ganska chill dag, sen tog jag en mag bild idag också.
Och bara idag så lägger jag upp en sånn bild.
Jag har ju inte tränat på hela lovet så nu får ni inte mobba !
Men kommentera gärna! ;)
 





men snyggt axel :) haha alltså sista <3

2012-07-13 ª 01:08:29
ª Moni

Olala ;)

2012-07-13 ª 09:47:34
ª Feli

ojojoj, hade ingen aning om att du hade magrutor din lilla hurtis!!;)

2012-07-13 ª 10:13:50

Ojoj magrutor jaow

2012-07-21 ª 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback