bild-lite text-bild-lite text-bild.....

Emmelie kom hem till mig klockan typ 11. Vi började göra smet o pannkakor.
Sen kom Sabina o joina oss.
 
 
När vi hade ätit klart o sådär kom Amanda. Vi drog ner på stan.
Vi gick omkring, Amanda o Emmelie gick till myrorna medans jag och Sabina gick runt i andra affärer.
Sen skulle jag äta, så vi gick till Hong kong o åt buffé.
A gott ;) 
Efter det tog vi båten till Elba där vi bara chillade o sola i 1 timme.
Och juste, innan vi åkte iväg till stan (efter vår lilla frukost) så åt vi hemma gjord sorbé och glass.
Mina grannar har ett litet stånd (eller vad man ska säga), där de säljer det :)
Förlåt att dagens inlägg vart typ en "mat-inlägg", man kan ju nästan tro att jag har en mat blogg ;)





Det är ingen av dom, edward är mörkhyad, det är linus på första bilden sen är det mamma och pappas kompisars barn:)

2012-07-17 ª 00:48:23
ª Moni

HAHA värsta matbloggen. Nästa Leila eller nåt? Eller typ mat-tina. MAT-AXEL :D

faaan va tråki jag ääär

2012-07-17 ª 09:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback