Vad säger ni?

Kom hem för ca en timme sen!
Jag o viktor gjorde inget särskilt!
Först kollade vi tv, sen kollade vi lite youtube klipp! O lyssnade på musik! :)
Sen skulle jag hem, på vägen hem pratade jag med lovisa! :)
Sen åt kvälls mat och kollade jag på Revenge!
Det är as bra serie som börjat! Jag råder er alla till att följa den.
Just nu bprstar jag tänderna o chattar lite med Alexander :)
Men nu ska jag kolla bloglovin sen sussa.
Godnatt! :)
Kom på en sak också! Vad skulle ni tycka om jag började göra små, korta blogg inlägg från mobilen iúnder dagen ist!
Men då kommer det bli väldigt korta typ 1-2 rader!? Vad säger ni, kommentera vad ni tycker om det! :D





ª Monda

Jag tycker att du gör små korta inlägg om dagen, men du får ändå inte sluta göra långa inlägg med bilderna o så! Det är det jag tycker är kul när man får se din dag i bilder! :P Så gör både och! :D

2012-01-20 ª 08:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback