The triumph

Åt precis kvällsmat! Mamma hade köpt baugetter som man värmer i ugnen!
Så gott, & så tog jag lite té till det (y)
Idag slutade jag med idrott, vi hade spinning på feelgood!
Mamma kom o hämtade mig sen satt jag o feli o typ fixade med mina frågor! ;)
Sen var jag med Victor, vi var först hos mig, sen gick vi till han!
Vi spelade lite CoD & Little big planet 2 ! Jag älskar LBP, det är as kul ;)
-
Innan kvällsmaten tog jag också en dusch o typ nyss gick jag ut med hunden!
Imorrn börjar jag 7:40 idrott,  innebandy! Det allra roligast, jag hatar boll sporter...
Nu sitter jag o kollar på en film på 9an, The triumph! Den varkar as bra! ;)
Men nu ska jag sluta skriva o kolla på den, godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback