Svar på frågestunden!

Kärlek/privatliv:
Är du kär ? :  Inte riktigt
Senaste Personen du sa: "jag älskar dig till"(inte familj/släkt) ?:   Amanda(bästavän)
Har du nån flickvän?:   Nej
Hur gammal var du när du strula för första gången ?:  Jag gick i årskurs 2, va är man ? 8 år...
Har du strulat med någon främling någongång?:   Ja
Gillar du nån ?:   Ja
Vem?:  Flera faktisk, men det är 1 jag gillar  mer! :)
Har du nånsin haft ett seriöst förhållande?:   Ja
Med vem?:  Lovisa, fast vi bodde långt ifrån varandra :S Men jag har haft fler också!
Vem är den bästa flickvän du haft?:   Vet inte, alla har väll vart bra :P
Är du på g med nån/gillar du nån? :  Gillar. men på G, nja
Hur ung får din tjej vara?: Jag är ju 96, o min tjej får vara 98! Fast det beror på...
Vill du ha en flickvän nu?: Ja, varför inte!
Är du oskuld ?:  Nej
Om "nej", när förlorade du den? och med vem?:  I juni(lite mindre än 3 månader efter att jag fyllde 15) , med mitt ex! Fast vi var inte tsm då :S  Säger inte vem det var...
Utseende:
Tycker du att dina "tjejkompisar" är snygga ?: Haha, vilken fråga... Någon kanske är det men jag ser inte på mina kompisar på det sättet ! :P
Tycker du själv att du ser bra ut? : Nej, finns det någon som gör det? Fast det beror helt o hållet på vilket humör man är på & hur man mår! :P
3 tjejer du tycker är snygga? (som du träffat) : Sara, Ella & Fia-lotta. Det finns många fler.
Hur ser din drömtjej ut ?: Typ blond, blåa ögon, söt & gullig! Men för mig är utseendet inte det viktigaste!
Varför är du så söt?: Ja, va ska man svar. Tack, jag antar att det beror på mina föräldrar! Heh
Något du gillar med dig själv?:  Mina ögon :)
Något du ogillar med dig själv?: Att jag är kort, mina 3 "små prickar " bredvid munnen ;)
Äre nån tjej du tkr verkar snäll söt du träffat på sistone?:  Ja det är det! :)
Blond/brunett på tjej?:  Jag tycker båda är fint!
Går det någon snygg tjej i din klass just nu?:  Nja, snygga på insidan! :)
Fritid/Vänner/skola:
Vilken skola går du på ?: Viksängsskolan
Vad ska du välja för linje på gymnasiet?: Väljer mellan Barn&fritid(rudbeck) & estet(carlforska).
Varför?: Jag gillar ju att arbeta med händerna o det får man ju göra på esten & samtidigt är estet JÄTTE brett, det är högskoleförberedande! Men jag är ju bra på att typ vara barnvakt o jag fungerar bra med barn så jag känner att det också kan vara något för mig! Jag ska på öppet hus på rudbeck & på carlforska nu i januari! :)
Viksängsskolan äger, ellerhur?: Ska jag vara ärlig så har jag tröttnat! ;)
Senaste Personen du sov över med?: Fanny.
Senaste Personen du kramade?: Estrella.
Gillar du din skola?: Ibland, gillar att den är så nära. Men det kan bli drygt med så mycket idrott & maten är oftast dålig!
Går du i någon sport? : Nej, jag slutade i simhopp för att jag trodde det kunde bli för mycket på högstadiet! Ångrar att jag slutade!...
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? : Tjejer tror jag ! Fast jag är mest med Oscar&viktor nu för tiden.
Skriv 4 barndomsvänner ?: Estrella, Lina, Amanda, Sabina o många fler (Y)
Säg 2 personer du kan berätta allt till ?: Amanda & oscar, finns fler!
Säg 5 personer du saknar ?: Nova, Malin(min storesyster), mormor, morfar, Lollo många  många fler(vänner, släkt) .
Vad gör du helst en fredag kväll?: Hittar på ngt med kompisar ( kan vara allt möjligt) ! :)
Bästa killkompisen du har, du får bara välja en!: svårt att välja, Oscar
Bästa tjejkompisen du har, du får bara välja en!: svårt att välja, Amanda
Vad heter den kompisen som du har roligast med?: Jag har kul med alla mina kompisar!
Vad brukar du göra om du är ensam? : Kolla på tv, sitta vid datan, spela , Baka.
Bästavänner? : Oscar, Amanda, Lina, Estrella, Sabina, victor , med flera...
Hur tycker du en sann vän ska vara ?: Snäll, omtänksam, absolut inte dum. Den ska bry sig om en!
(S)Varför är jag bäst?: För att du typ alltid är snäll, du är fin & söt!
(E)Vad tycker du om mig?: Du är snäll, fin , rolig att vara med ! :)
(L)Vad tkr du om mig ?: Du är som en syster för mig, vi har känt varandra sen vi var as små.
Du är snäll, söt äru med! ;)
Annat:
Öl/cola ?: Cola
Röker du?: Nej
Har du gjort?: Jag har test rökt, det blir ju så när man är med sånna som röker!
Snusat?: Jag har provat en gång med spottade ut typ på en gång!
Fest/mysa hemma ?: Beror på humör & massa annat! Just nu under vinternt säger jag faktiskt "mysa" typ med några vänner & en film! :) Men sommartid säger jag nog festa! :)
Äter du mycket skräpmat ?: Ja, tyvärr! :(
Facebook/bilddagboken ?:  Facebook & det heter faktiskt "Dayviews" inte bilddagboken ;)
Är du lycklig ?: Oftast ! ;)
Populär/opopulär ?: Det får du nog fråga mina kompisar, jag kan inte svara på denna fråga !
Träna/mysa ?: Båda! ;)
Hemma/Bio ?: Bio.
Bästa låten just nu enligt dig?: Hehe just nu har jag fastnat för "Ai se eu te pego"                   Länk till den : http://www.youtube.com/watch?v=oZDC9zdR6ZM
Kan du börja videoblogga?: Jag vill, men min webbcam suger o det blir segt o föra över videos varje inlägg! Men ska tänka på saken! :)
vad brukar du äta till frukost ?:  Oftast skick-macka&mjölk, men Ibland pannkaka/toast/flingor&mjölk/omelett/scrambled eggs ! :)
Är det chill att bo på viksäng?: Ja, nära till skola, nära till city, nära till hamnen.
Om du fick ta med dig tre kompisar på en resa vart du ville vilka hade det varit då?:  Jag vet inte, riktigt svårt! Tror nog Oscar, Amanda & Sabina! Men jag skulle gårna ta med flera också! ;)
Hur många besökare har du?: Väldigt väldigt olika! Oftast mellan 30 & 80 stycken ! :) Ibland mer(y), ibland lite mindre...
Om mig/familj?:
Något du är rädd för?: Jag är jätte rädd för andar, o över naturliga "spök" saker! ;)
Om du fick 3 önskningar va skulle du önska?:
1.Så mycket pengar att det aldrig tar slut
2.Att jag får ett jätte bra & lyckligt liv, med familj o barn! :)
3. Att all svält & fattigdom försvann.
Fast jag skulle kanske även vilja att vi hade en bättre miljö!...
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Åkt utomlands, shoppat, bjudit mina nära(familj vänner) på typ middag & typ köpa presenter åt folk! Heheh ;) Eller kanske sparat pengar! :)
Största önskan?: Vet inte det är väl typ samma som "om du fick 3 onskningar" svaret!...
Något du vill ska hända 2012: Jag vill ha ett eget rum,  att jag får bra slutbetyg!
Något du ångrar?: Kan inte komma på något nu...
Bästa/roligaste minnet?: Jag vet inte , har många otroligt roliga minnen! Men några:     Kollo, grönalund <3 Många fler! :P
Skostorlek?: ca 39
Vilket land vill du bo i när du blir stor?: Sverige tror jag, annars något engelsk talande land.
Favorit pogram?: Typ Csi, gladiatorerna, Grimm, walking dead.
Vilka hårfärger har du haft? : Alltid blont, ljusare/mörkare blont.
Din favorit mat? : Phad thai tror jag! :)
Sluta tidigare eller ha sovmorgon?: Jag har ganska tidiga dagar, men jag föredrar att sluta tidigare! Om jag fick 1 timme att välja med hade jag lagt en halv timme att börja senare & en halv timme att sluta tidigare! ;)
Hur går du klädd en vanlig dag till skolan?: Chinos eller blatte byxor, ngn tröja! ;)              Idag hade jag blatte byxor en vit v-ringad t-shirt, & en blå "tjock tröja" tröja!
Berätta om din familj?:
Mamma: Maria, 46 år
Pappa: Anders, 45 år
Storebror: Charlie, 20 år
Lillebror: John, 13 år
(Det här är mina familjemedlemmar som bor henna hos oss).
Storesyster: Malin , 23 år, men hon bor inte hos oss!
Men egentligen så är charlie bara min mammas barn & Malin är bara Pappas barn! Fast vi säger ju inte att vi är halvsyskon



Kärlek/privatliv:

Är du kär ? : Inte riktigt
Senaste Personen du sa: "jag älskar dig till"(inte familj/släkt) ?:   Amanda(bästavän)
Har du nån flickvän?:   Nej
Hur gammal var du när du strula för första gången ?: Jag gick i årskurs 2, va är man ? 8 år...
Har du strulat med någon främling någongång?: Ja
Gillar du nån ?:   Ja
Vem?:  Flera faktisk, men det är 1 jag gillar  mer! :)
Har du nånsin haft ett seriöst förhållande?: Ja
Med vem?: Lovisa, fast vi bodde långt ifrån varandra :S Men jag har haft fler också!
Vem är den bästa flickvän du haft?:   Vet inte, alla har väll vart bra :P
Är du på g med nån/gillar du nån? : Gillar. men på G, nja
Hur ung får din tjej vara?: Jag är ju 96, o min tjej får vara 98! Fast det beror på...

Vill du ha en flickvän nu?: Ja, varför inte!

Är du oskuld ?: Nej

Om "nej", när förlorade du den? och med vem?: I juni(lite mindre än 3 månader efter att jag fyllde 15) , med mitt ex! Fast vi var inte tsm då :S  Säger inte vem det var...
Utseende:
Tycker du att dina "tjejkompisar" är snygga ?: Haha, vilken fråga... Någon kanske är det men jag ser inte på mina kompisar på det sättet ! :P

Tycker du själv att du ser bra ut? : Nej, finns det någon som gör det? Fast det beror helt o hållet på vilket humör man är på & hur man mår! :P
3 tjejer du tycker är snygga? (som du träffat) : Ella & Fia-lotta. Det finns många fler.
Hur ser din drömtjej ut ?: Typ blond, blåa ögon, söt & gullig! Men för mig är utseendet inte det viktigaste!
Varför är du så söt?: Ja, va ska man svar. Tack, jag antar att det beror på mina föräldrar! Heh
Något du gillar med dig själv?: Mina ögon :)
Något du ogillar med dig själv?: Att jag är kort, mina 3 "små prickar " bredvid munnen ;)
Äre nån tjej du tkr verkar snäll söt du träffat på sistone?: Ja det är det! :)
Blond/brunett på tjej?:  Jag tycker båda är fint!
Går det någon snygg tjej i din klass just nu?:  Nja, snygga på insidan! :)
Fritid/Vänner/skola:
Vilken skola går du på ?: Viksängsskolan
Vad ska du välja för linje på gymnasiet?: Väljer mellan Barn&fritid(rudbeck) & estet(carlforska).
Varför?: Jag gillar ju att arbeta med händerna o det får man ju göra på esten & samtidigt är estet JÄTTE brett, det är högskoleförberedande! Men jag är ju bra på att typ vara barnvakt o jag fungerar bra med barn så jag känner att det också kan vara något för mig! Jag ska på öppet hus på rudbeck & på carlforska nu i januari! :)
Viksängsskolan äger, ellerhur?: Ska jag vara ärlig så har jag tröttnat! ;)
Senaste Personen du sov över med?: Fanny.
Senaste Personen du kramade?: Estrella.
Gillar du din skola?: Ibland, gillar att den är så nära. Men det kan bli drygt med så mycket idrott & maten är oftast dålig!

Går du i någon sport? : Nej, jag slutade i simhopp för att jag trodde det kunde bli för mycket på högstadiet! Ångrar att jag slutade!...

Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? : Tjejer tror jag ! Fast jag är mest med Oscar&viktor nu för tiden.
Skriv 4 barndomsvänner ?: Estrella, Lina, Amanda, Sabina o många fler (Y)
Säg 2 personer du kan berätta allt till ?: Amanda & oscar, finns fler!
Säg 5 personer du saknar ?: Nova, Malin(min storesyster), mormor, morfar, Lollo många  många fler(vänner, släkt) .
Vad gör du helst en fredag kväll?: Hittar på ngt med kompisar ( kan vara allt möjligt) ! :)
Bästa killkompisen du har, du får bara välja en!: svårt att välja, Oscar
Bästa tjejkompisen du har, du får bara välja en!: svårt att välja, Amanda
Vad heter den kompisen som du har roligast med?: Jag har kul med alla mina kompisar!
Vad brukar du göra om du är ensam? : Kolla på tv, sitta vid datan, spela , Baka.
Bästavänner? : Oscar, Amanda, Lina, Estrella, Sabina, victor , med flera...
Hur tycker du en sann vän ska vara ?: Snäll, omtänksam, absolut inte dum. Den ska bry sig om en!
(S)Varför är jag bäst?: För att du typ alltid är snäll, du är fin & söt!
(E)Vad tycker du om mig?: Du är snäll, fin , rolig att vara med ! :)
(L)Vad tkr du om mig ?: Du är som en syster för mig, vi har känt varandra sen vi var as små.
Du är snäll, söt äru med! ;)
Annat:

Öl/cola ?: Cola
Röker du?: Nej'
Har du gjort?: Jag har test rökt, det blir ju så när man är med sånna som röker!
Snusat?: Jag har provat en gång med spottade ut typ på en gång!
Fest/mysa hemma ?: Beror på humör & massa annat! Just nu under vinternt säger jag faktiskt "mysa" typ med några vänner & en film! :) Men sommartid säger jag nog festa! :)
Äter du mycket skräpmat ?: Ja, tyvärr! :(
Facebook/bilddagboken ?:  Facebook & det heter faktiskt "Dayviews" inte bilddagboken ;)
Är du lycklig ?: Oftast ! ;)
Populär/opopulär ?: Det får du nog fråga mina kompisar, jag kan inte svara på denna fråga !
Träna/mysa ?: Båda! ;)
Hemma/Bio ?: Bio.
Bästa låten just nu enligt dig?: Hehe just nu har jag fastnat för "Ai se eu te pego"
Länk till den : här
Kan du börja videoblogga?: Jag vill, men min webbcam suger o det blir segt o föra över videos varje inlägg! Men ska tänka på saken! :)
vad brukar du äta till frukost ?: Oftast skick-macka&mjölk, men Ibland pannkaka / toast / flingor &mjölk / omelett / scrambled eggs ! :)

Är det chill att bo på viksäng?: Ja, nära till skola, nära till city, nära till hamnen.

Om du fick ta med dig tre kompisar på en resa vart du ville vilka hade det varit då?: Jag vet inte, riktigt svårt! Tror nog Oscar, Amanda & Sabina! Men jag skulle gårna ta med flera också! ;)
Hur många besökare har du?: Väldigt väldigt olika! Oftast mellan 30 & 80 stycken ! :) Ibland mer(y), ibland lite mindre...
Om mig/familj?:
Något du är rädd för?: Jag är jätte rädd för andar, o över naturliga "spök" saker! ;)
Om du fick 3 önskningar va skulle du önska?:
1.Så mycket pengar att det aldrig tar slut
2.Att jag får ett jätte bra & lyckligt liv, med familj o barn! :)
3. Att all svält & fattigdom försvann.
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: Åkt utomlands, shoppat, bjudit mina nära(familj vänner) på typ middag & typ köpa presenter åt folk! Heheh ;) Eller kanske sparat pengar! :)
Största önskan?: Vet inte det är väl typ samma som "om du fick 3 onskningar" svaret!...

Något du vill ska hända 2012: Jag vill ha ett eget rum,  att jag får bra slutbetyg!

Något du ångrar?: Kan inte komma på något nu...

Bästa/roligaste minnet?: Jag vet inte , har många otroligt roliga minnen! Men några:     Kollo, grönalund <3 Många fler! :P
Skostorlek?: ca 39
Vilket land vill du bo i när du blir stor?: Sverige tror jag, annars något engelsk talande land.
Favorit pogram?: Csi, gladiatorerna, Grimm, walking dead.
Vilka hårfärger har du haft? : Alltid blont, ljusare/mörkare blont.
Din favorit mat? : Phad thai tror jag! :)
Sluta tidigare eller ha sovmorgon?: Jag har ganska tidiga dagar, men jag föredrar att sluta tidigare! Om jag fick 1 timme att välja med hade jag lagt en halv timme att börja senare & en halv timme att sluta tidigare! ;)
Hur går du klädd en vanlig dag till skolan?: Chinos eller blatte byxor, ngn tröja! ;) Idag hade jag blatte byxor en vit v-ringad t-shirt, & en blå "tjock tröja" tröja!
Berätta om din familj?:
Mamma: Maria, 46 år
Pappa: Anders, 45 år
Storebror: Charlie, 20 år
Lillebror: John, 13 år
(Det här är mina familjemedlemmar som bor henna hos oss).
Storesyster: Malin , 23 år, men hon bor inte hos oss!
Men egentligen så är charlie bara min mammas barn & Malin är bara Pappas barn! Fast vi säger ju inte att vi är halvsyskon!





Sjukt bra svar axel:)<3

2012-01-11 ª 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback