Stan igen

Åkte ner på stan IDAG IGEN...
Nu tror ni säkert att jag är en sånn där mupp som sitter o häckar i skrapan hela dagarna...
Men nej, jag har shoppat varje dag! O sen har jag ätit väldigt mycket... Haha
Jag åkte ner med Lina & Amanda vi tog lugna linjen & direkt när vi kom ner så gick vi & åt på jensens! :)
Det är as god sås där! :D
Sen köpte Amanda en green screen och ett nytt stativ!
Sen gick vi till först JC sen H&M sen till New Yorker o där köpte jag en tröja!
Imorrn blir det o kolla på bio med Fanny Oscar & kanske John.
Vi ska kolla på simon & ekarna!
O jag ska nog byta ut min tröja till storleken större! (:
Sen har jag ige per planerat! Men jag tror att det kanske blir en snabb sväng med oscar till hans
nya lägenhet på Framnäs! :)
Men nu ska jag vara social mot Fia-lotta & Alexander som jag chattar med just nu!
Ciao & godnatt! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback