Öppet hus! :)

Börjar med att säga att inlägget innan detta gjordes via mobil! Så det vart väldigt kort.. ;)
Det gick iallafall jätte bra på carlforsska! Just nu känner jag att det är skolan jag vill binda mig till ;)
Hehe nejdå fast jo! Jag vill gå där! :)
Pappa kom & hämtade mig vid 7-8 när jag kom hem tränade jag. Sen hoppade jag in i duschen! :)
Och tyvärr så har jag inte tagit en bild på mitt hår idag,
& jag vill ju inte göra det nu efter att jag har duschat bortvaxet o mitt hår är krullibulli;)
Fast så lockigt blir det inte nu när jag klippt mig ! :)
*
Vi slutade med idrott, vi hade boxercise. Jag gjorde typ mitt bästa.
Jag hatar att bli svettig bland folk!... Inte bra :P Då kom Charlie o hämta mig så kom jag hem o tog en fusk-dusch i handfatet bara för att jag hade så bråttom. Fast jag luktade inte svett ändå så!
*
Madde & Emma :)
Nå jävla balett sak vi tittade på om Estet Dans! ;)
Så fick vi en varsin lapp av en tjej som ba stanna gav oss lapparna o gick! ;)
Jag fick "Du Kan" Emma fick " våga vara den du är" O madde fick " KRAM!!!!"" ...
Man blir faktiskt glad av sånt där! :)
Men jag ska försöka fixa någon bild som Madde tog på mig o emma idag! Annars får ni en hår bild snarast ;)
Typ imorrn dårå!
Nu ska jag vara social på fb, skype och mot Emma på Heytell ;)
Så godnatt mina vänner o inte vänner som läser min blogg! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback