Några GAMLA bilder ;)

Jag satte alarm på halv 11 idag!
Bara för att jag har vänt på dygnet en aning! Så jag är as pigg vid 3 på natten det är inte bra...
;en nu ska jag börja vänja mig inför skolan -.- Fan va segt med skola!
Hehe, idag blir det o vara med Amanda vi ska filma 2 scener till hennes musikvideo (:
Det ska vara nere på stan, vi bestämde att vi skulle åka 11-12 jag ringde henne vid halv 12.
Så sov hon, asså jag ringde hennes hem telefon så hennes mamma svarade dårå;)
Väldigt segt! Så nu får jjag vänta o när hon vaknat så måste hon väl fixa sig o allt!
Så ja... Bara att vänta ;)
Sitter & lyssnar på musik just nu! Ska snart borsta tänderna o sådär (:
Bjuder på några gamla bilder på mig också! ;)
Hahah, AS gammal! Från i typ 3:an lr ngt sånt.. Ja jag över drev lite! Men typ 4-5 !
Mina bild men ändå! 4-5 :)
Vacker pojke! Skämt bild! ;) Från 7 an
Hahah. blåsigt! I 7an
Pontus ringde precis så ska dra till han! Amanda ringer när hon vaknar! ELLER VISST GÖR DU DET AMANDA ;) <3
Ciao






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback