Joggning (y)

Hade precis skrivit klart så hrachade google croome ... -.- Men börjar väl om.
-
Jag slutade med idrott, drog hem duchade o sen slappade jag ett tag.
Vid kanske 6 så åkte jag med Henke, Lotta, jossan & isabell till björnön för att jogga.
Jag joggade hela vägen o kom så klart först tbx (y) Heheh
Sen kom jag hem åt mat sen gick jag ut till john o oscar.
De åkte pulka, jag provade typ 3 gånger ;) Hahah.
Känner mig för stor för sånt där :P
Sen gick vi in, drack varm choklad & spelade monopol.
Sen gick jag en runda med hunden o nu sitter jag här.
Imorgon är det fredag ! :D Fan va skönt det ska bli ! :)
På måndag blir det en prova på dag på carlforsska, Estet media.
Oscar & john.
Godnatt mina läsare (y)





kan knappt vänta tills prova på dagen! :D

2012-01-27 ª 13:36:45

duuuuu e såå söt .. dör av din header! :o

2012-01-27 ª 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback