Irriterad.

Ja, jag har precis lagt upp Frågestunden & sådära! Det va lite jobbigt med redigeringen ( se bild på tidigare inlägg)
Jag hade redigerat först så det var väldigt bra, sen när jag kopierade o klistrade in (där man skriver) så satt allt ihop, inga mellenrum/"mellan rad mellanrum)"  Så då blrjade redigera till det, jag gjorde mellan rum o sådär! Sen när jag la ut det på bliggen satt det ihop igen.... INTE KUL!
Ja men iaf, efter skolan åkte jag buss med Emma, vi gick till mcDonalds o åt. Sen gick jag till Ella o var med dom ett tag.
Sen gick jag o köpte vax o sen pkte jag hem!
O här hemmma har jag tagit ett bad & bara data nördat + ätit! ;)
Det ska jag fortsätta med också! Jag skriver imorrn! Godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback