Iransk middag (y)

Nu har jag tagit en dusch! Vi va där längre än jag hade väntat!
Jag kom hem halv 9, mamma o john är fortförande kvar! ;)
Det var jätte god mat. Ris lagat på ngt speciellt sätt, ris blandat med nå konstiga saker som såg ut som små små böner ;), Kyckling i en gryta(den såg jätte läskig ut som typ lera men den va as god.
Sen va det en sallad som också var jättegod. Allt var iaf jätte gott! :)
Jag måste gå ut med hunden nu också så ska sluta skriva nu.
Det är 3 st som är dem vi åt hos, en mamma(typ tant) en pappa(vit hårig gubbe) & deras dotter som brukar klippa mig o john! :)
A iaf... Gubben typ satt o rapa o prutta i soffan bakom mat bordet o jag o john kunde verkligen inte hålla oss så vi började as garva! Hahah , jätte pinsamt.
Sen fick vi glass o godis efteråt ;)
Det var jätte intressant för mamman pratade om hur hon haft det & visade bilder & sådär!
Hon visade ena året hade dom haft en piknik(stav) då va det helt som vanligt(såg ut typ som här i sverige,håret ute o männen var rakade) Året där på va de också på piknik då va alla kvinnor tvingade att ha huckle & männen var tvungna att ha skägg o ansiktväxt :O Det var iaf jätte intressant o lyssna! Men nu måste jag ut med hunden! ;) Hejdå & godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback