Hål-timme

Jag glömde säga att igår försvann min plånbok! Vi letade överallt, under mitt skåp i klassrum o gick till alla olika ställen ngn kan ha lämnat in den på!
Det är ju väldigt tråkigt! Men idag så kom en klasskompis o hade "hittat" den under skåpet!
Jag tycker det verkar lite konstigt eftersoim att igår va det ju inte där!
När vi gick o tittade låg min plånbok där! Det viktigaste var kvar i (mitt ID-kort och mitt kontokort)
Men pengarna och alla stämpel kort och mitt presentkort från i julas var borta! ...
Men jag kommer inte ge mig försns det är tbx! Jag har ju mina aningar om vem det är!
Men jag vill inte anklaga någon!
*
Just nu är jag hemma från skolan! :D Vi har håltimme så jag o feli kollar på tv! :)
Men nu ska jag avsluta!





ª Monda

Va?? o shit. Den som lämnade plånboken tillbaka.....det måste ju vara den som har tagit pengarna o allt?? :O

2012-01-18 ª 16:27:20
ª Monda

sv: Asså orka att man tar saker från en plånbok? Det skulle jag aldrig kunna göra, det skulle inte kännas bra haha. Hoppas han köper en kniv för pengarna och tar självmord LOL

2012-01-18 ª 21:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback