friterat

Hej , idag har jag vart med Emilia igen :)
Vi hade kul idag igen.
Vi spelade Wii, mario mix storts och just Dance!
Dagen har gått jätte snabbt!
Imorrn är det skola igen, fast måndag är min bästa dag om man tänker på vilka ämnen vi har! :)
Fast som har jag ju skrivit ett antal gånger redan ;)
Just nu kollar jag på "once upon a time" & om jag minns rätt så börjar "big brother" idag.
Det måste jag ju följa ! ;)
Så jag ska bara kolla klart på "Once Upon a Time" sen ska jag hoppa in i duchen! :)
När jag och john kom hem från Emilia så friterade pappa pommes til oss o till det åt vi kyckling.
Sen fixade han efterrätt åt oss! :D
Han hade gjort nån smet o gjorde friterad banan till oss! xD Jätte gott var det iaf :)
Hehe dom använde fritösen igår så nu passade vi på medans vi hade olja i fritösen(stav)
Men nu ska jag iaf kolla klart på programmet! :)
Så hejdå, kanske godnatt också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback