Förlåt för dålig uppdatering...

Jag har precis vaknat.
Förlåt för att jag inte gjorde ngt inlägg igår, men jag orkade inte :S
Så nu tycker jag att jag börjar med att berätta om gårdagen! ;)
Efter skolan så chillade jag i någon timme! Sen gick jag med Amanda & Oscar tills Kalas Gott o köpte lite Godis! :P
Sen gick vi hem till mig o kollade på film! :) Någon skräckis!
Sen efter drog Dom hem! ;)
Idag ska jag vara med oscar en lite stund, sen ska jag till Emilia, Isabell & Jossan!
Vi ska kolla på film o sådär! Deras föräldrar o våra ska typ ha middag hemme hos oss så.
Det kommer nog bli kul för vi hittar alltid på något  :P
Men nu ska jag gå o fixa mig o sådär! :) Jag gör nog ett inlägg senare! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback