Tjenare, förlåt att jag inte uppdatera något efter "hämnd" .
Jag kom precis hem från viktor, jag oscar o han spelade CoD igen haha ;)
Ska snart på iransk middag hos grannen! Nyfiken på hur det ska smaka!
Fatta om man inte tycker om det vad ska man säga då ? Ba jag vill inte ha jag är mätt ;) Haha
Fast det är säkert ngt som är gott iaf!:)
Imorgon börjar skolan igen... INTE KUL!
Jag kommer typ inte kunna gå upp, man har vänt på dygnet för mycket!
Idag sov jag till halv 12! Jag vet inte när vi börjar imorrn :S
Fast jag tror att vi börjar som vanligt (8:30) Då får jag gå upp halv 8 -.-
Efter middan ska jag hem o ducha! O typ fixa mig! Sen kanske kolla på en film eller bara sitta
& chilla med datorn
Men nu ska jag dra! Kanske bloggar om maten sen efter att jag duchat! ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback