Dubbel aktivitet

Amen SHEEEEARE!
Just nu sitter jag o kollar på "Revenge" en ny serie som börjat på 3:an.
Idag slutade jag med idrott, jag gjorde verkligen mitt bästa & det vart rätt kul faktiskt! :)
Direkt när jag kom hem så tränade jag lite! Ca 40 minuter! Så det blev "dubbel idrott".
Sen tog jag en dusch! Tog det lugnt ett tag, sen drog jag till victor.
Vi satt först vid datan, sen ville hans lillesyster ha hjälp med att klara en bana! & såklart klarade vi den (y)
Sen gick jag hem o åt kvälls mat o nu sitter jag här! Idag ska jag gå o lägga mig i tid, eller jag vill iaf det ;).
Men nu ska jag kolla på programmet! godnatt :)
ps ville bara tacka för alla frågar jag fick o sådär!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback