Dagen sbabbtilich

Dagen lite fort nurrå...
Började med att vakna vid halv 10 åt en macka o fixade mig till typ halv 11.
Vid kanske halv 12 gick jag till ponntus.
Jag o Pontus sjung lite o grattade Ronja! (:
Sen mötte vi amanda vid bussen & drog ner på stan!
Jag skulle hjälpa amanda filma ngn scen till hennes film ju.
På stan mötte vi john o oscar så gick vi & åt, thai mat igen. Hahaha
Sen kom vi hem till mig (jag,john,oscar&amanda) där typ tände vi ett ljus o pratade as länge!
Sen lyssna vi på musik o typ bara chillade! :D
Jag har haft en as rolig dag! Tack ni som medverka ;)
Amanda tog även kort på mig som jag kommer att lägga upp senare eller ngn annan dag!
Så dom kommer! Nu ska jag skypa lite ! Men godnatt alla goa läsare!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback