Dagen i både text o bilder.

Inte så bra bild... Men den får duga så länge! Såhär klippte jag mig! Samma som vanligt kanske nu tänker nu!
O jag faktiskt! ;)
Usch nu efter åt när jag tittar på bilden känner jag mig inte så speciellt fin :S Hahahha
Efter skolan gick jag hem o chillade i kanske 2 h, sen mötte jag upp oscar på Netto!
Då gick vi in på Lidl & köpte lite gott!
Själv köpte jag nyttiga saker!
100% frukt var det i den! ;) As god, sen en sånn där croissant lr egentligen 2 ;)
-
För att komma till oscar blogg så klickar ni på bilden!
(kolla vad han köpte, inte bra inte bra heheh nej jag skojja)
Sen gick vi hem till mig o typ flummade.
Kul hade vi iaf! ;)
Sen drog han, jag tränade lite sen duscha jag o nu sitter jag här ;)
Nu ska jag kolla bloglovin ! Så godnatt fina läsare (y)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback