Idrott

Har precis haft idrott, idag var en sånn där idrott då jag verkligen tog det lugnt!
Stod på mitten av plan o försökte att inte släppa förbi bollar... Gick ju sådär!
Men har man min iställning så blir det väl inte så speciellt bra xD
När jag har idrott med klassen så är det en helt annan sak, då blir dom typ tjuriga om man missar xD
Men med mina kära "motion & hälsare" så är det jätte kul att köra. Då blir det mer på lek:)
-
Nu sitter jag hemma, bilden börjar om en halv timme så jag kan ta det lugnt ett tag.
Felicia är sjuk idag (tror jag), så då får jag väl börja på min del av bild projektet vi gör tsm.
Jag ska gå o ta ett glas juice nu, bloggar senare idag.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback