Fuck the distance, you should be here...

Var med John & Oscar lite idag, mamma tog hem Max idag.
Vi hade inget att laga hemma så det blev en snabb lösning *HOST*.
Jag är as förkyld... As jobbigt hostar 1 gång var 30 sekund :(
Imorrn börjar helgen igen :D Ska bli skönt!
Efter maten gick jag o challe ner o tränade i garaget.
Har inte berättat det om det än kom jag på. Vi har en bänkpress o massa frivikter nere i garaget.
Så idag tränade jag armarna o magen! Igår trånade jag bröst.
Sen duschade jag, när jag kom ut åt jag & Charlie en varsin semla. Nu kollar jag på TVn ska väl lugna ner mig
i soffan nu i nån timme, ska kolla på BigBrother :)
-
Ursäkta min dåliga cam!
Fick en fråga också, "Vart redigerar du dina bilder?" Jag gör det på Picnik.com som kommer att läggas ner i april.
Så passa på att redigera medans det går ! Premium är gratis fram tills dess! (y)
Sköt om er allihopa!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback