:)

Film kvällen var jätte mysig! :) Sen ville tjejerna gå till Gården(fritidsgården) & jag ville inte det.
Så jag gick hem & bytte om. Sen gick jag dit, var där i kanske 20 min.
Dom sa att vi bara skulle vara där i 10... Så då gick jag därifrån.
Kom hem tränade(med hantlar+sit-ups & armhävningar) Sen gick jag ut på en joggning tur med Rocky.
Körde samma som igår. Jag ska försöka göra det varje/ var annan dag i fortsättningen! :)
Nu sitter jag här, i mit underställ o bloggar ;)
Bilden var jätte suddig, men försökte redigera så den fick lite mer kontrast o sådär! :P
John tog fotot när vi var påväg till Mandii.
Godnatt mina kära vänner!





ª Lina

fin :)

2012-02-10 ª 08:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback