Dagen

Började dagen hos pontus.
Vid lunch gick jag hem, jag städade "min del" av rummet.
Ni ska bara se vilken  skildnad det är på min o johns sida!...
Sen gick jag en promendan men rocky.
Då mötte jag Sabina som var påväg hem till John så tog sällskap med hon tillbaks hem :)
Sen såg jag en snus dosa som låg på vårt vardagsrumsbord & utav någon konstig anledning tog jag en snus.
O det är verkligen något som jag ALDRIG gör igen !
Först blev jag snurrig, sen blev jag trött o mådde illa. Sen kräktes jag o efter det somnade jag ... INTE KUL.
Sen kom Oscar hit.
VI gjorde inget speciellt.
Efter det pkte jag ner på stan o mötte Amanda.
Jag gjorde henne sällskap medans hon ät Sushi.
Det var trevligt. När vi kom hem gick vi ner o tränade.
Jag älskar att träna nu för tiden (y) Älskar känslan efteråt, jag känner mig typ nöjd. Haha
Sen duschade jag o åt kvälls mat. Nu ska jag sova.
Imorrn ska jag iväg ner på stan med Amanda o Felicia(Amandas lillasyster) för att äta på Jensens (y)
Natti






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback