Bilder+dagen i detalj

Fredag
Lördag
'
Söndag"Idag"
Rebecka, Ella & pontus
.
Lite snabbt hur dagen gått till.
Började med att vakna, mamma o pappa hade fixat stekt ägg så började med att äta.
Sen platta jag håret o gick till pontus.
Vi gick ner till framnäs & åkte ut.
Vi åkte rätt länge/långt. Först till lillåudden o mötte upp ella o rebecka.
Sen till "Utter Inn" Vi kikade in o chillade lite.
Därifrän åkte vi till östra sen till elba,där vi mötte Jocke o drog till hans stuga.
Sen åkte jag o pontus tbx till våra saker vid framnäs sen blev vi hämtade.
Jätte kul hade vi det! :)(Y)
Precis när jag kom hem var maten klar, det var som lassange fast med kyckling o taco bröd o sådär! :D
AS GOTT... Sen gick jag hem till pontus o typ sov.
Sen drog jag ut med Amanda, john & lina o åkte skridskor :)
Sen hem, Träna i en timme! (Gjorde sit-ups, armhävningar & så tränade jag armarna med hantlar).
Jag gjorde sakerna flera gånger o i flera set(=omgångar) För att jag väntade på John som duschade......
Sen Duscha o nu bloggar jag :) Ska typ sova nu direkt så ska bara borsta tänderna o sådär !
Jag är inte ett dugg trött trots så mycket jag rört på mig idag... xD DRYGT, men godnatt






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback