beep-test

Gjorde ett inlägg tidigare idag, men såg nu att det inte kommit upp...
Lite smått drygt.
Beep- testet gick bra! Fick 11,1, förra gången fick jag 10,4 så jag bättrar mig ju.
Jag hade kunnat klara mer, men jag kände bara att jag inte ville ta ut på mig för mycket.
Imorrn har vi Kemi-prov så jag har pluggat i typ 2 h redan nu. Men ska plugga lite till.
-
När pappa kommer hem & vi har ätit så ska jag o pappa åka till hälla.
För att köpa en hockey-klubba, min gick sönder förra året så har lånat hitills...
Men iaf, jag är nöjd med beep-testet :)





ª Oscar

Var det inte john som skulle köpa skridskor och då ville du följa med för att få en hockeyklubba? ;) Kan vi vara imorrn och åka skridskor?

2012-02-15 ª 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback