Äventyrs helg **

Lördag: Jag var med Oscar till 7, vi var i en grotta o sådär. Men mer om det kan jag inte skriva över internet...
Det var iaf as kul. Sen gick vi till ica handlade godis o sådär. Sen hem till mig o tog det lugnt.
Sen kom Fanny o sov här :)
Idag/söndag: Började men att åka o panta. Därifrån gick jag o fanny ner o mötte Johannes, Pontus & Oscar :)
Vi gick in i en annan störra Grotta , det var rätt läskigt ;) Men as spännande !
Sen skulle vi gå till ett ställe nära klöverhallen men jag o Fannt orkade inte så vi gick hem till mig.
Vi satt vid datan sen skulle hon dra, då tränade jag.
Sen skulle jag o viktor ut o åka skridskor :)
Men när vi kom dit märkte vi att det inte gick så bra... För isen hade smält -.- INTE KUL.
Nu sitter jag o väntar på att john ska ha duschar klart så ska jag duscha.
Sen blir det att äta något sen att kolla på Big Brother :) Dom som ska in i huset idag ser helt muppiga ut ;)
Nu ska jag gå o käka ngt eftersom att john duschar så länge :P Godnatt, om jag inte kastar in en bild senare.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback