Tjenna! ;)

Ska börja med att säga att jag har haft en jätte mysig och bra jul.
Önskade mig ju en Iphone 4s men jag fick en mobil som jag nu tycker är bättre än 4s! ;)
Så det är bra.
I julklapp fick jag: 

Samsung galaxy s2
Skal/skydd
Ritblock
Pennor med olika hårdhet
Skull hörlurar
Massa godis 
Kalsonger
500 kronor 
(kan ha glömt något men tror inte det)
 
Sen lite extra julklappar pm man räknar dem.
Från ledarna på konfirmationen (eftersom att jag är assistent)
så fick jag gummi bibeln, ungpsalm och 96 sidor om kristen tro;)

Sen vann jag paket lottning på gården och då vann jag ett spel som heter "Hur visste du det?"
Frågespel om sex, sjukdomar, krimminalitet och sådär. Sen när man har svarat rätt på en fråga så måste man berätta hur man visste om det! ;) 
Ganska kul faktiskt!

SEN NU TILL DET VIKTIGASTE. I med att jag fick ny mobil så har jag skaffat instagram.
Så följ mig , mitt namn där är axelsderlund .
Alltså mitt för och efternamn utan ö:et på efternamnet.
FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ-FÖLJ!!!!!! :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback