Nya plagg

Tror det inte bara är jag som passar på nu i mellandagsrean? ;)
I förrgår så köpte jag en grå t-skirt med en camouflage ficka på bröstet och en grön tjocktröja.
Idag köpte jag ett par byxor med samma gröna färg
(På bilderna under så ser det ut att vara olika gröna men det är det inte)
 och en röd tröja :) 
Tröjorna är köpta på New Yorker och byxorna på HM


Gillar tjock tröjan och den röda tröjan bäst :)
Byxorna är lite lite "stora" men mina chinos jag redan har är samma storlek så det är väl bara att de är nya som de känns lite stora :) 
Idag har jag ritat, shoppat med Amanda och Emmelie och sen på kvällen så var vi med Moa, Maja och Filip.
Nu är det dax för mig att sova! Så godnatt<3





ª Sanna

Superfin blogg du har :)

2012-12-31 ª 18:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback