Mitt rum o grejer

Mitt nya rum ur två vinklar. Allt som står i rummet nu är kvar från att Charlie har flyttat.
Badå de bruna skåpen/hyllorna ska bort. Så ska jag skaffa skrivbord, helkroppsspegel, en mindre spegel att ha på skrivbordet som jag ska kunna fixa mig vid :) Sen är jag sugen på att måla om men det gör jag nog inte på ett tag!
(mamma/pappa betalar xD) 
En sak som är as skönt med sängen är att jag bara behöver bädda upp halva sen är det as lätt att bädda på morgonen. Sen är den ju så himla skön också! Formar sig efter kroppen osv ;)
Idag efter skolan drog jag hem. Åt mat, pluggade sen hjälpte jag Charlie att flytta över grejsor till hans nya lägenhet. Sen när jag kom hem så pluggade jag lite lite till sen flyttade jag över alla kläder in hit.
Nu ska jag borsta tänderna sedan krypa ner i sängen !
Godnatt, och vill tacka er som läser min blogg! Utan er så skulle jag aldrig orka skriva :*





vilket fint rum;-) och usch plugga e såå tråkigt! ps. din blogg är bra (y)

2012-12-04 ª 06:54:56

FIIIIIINT :D

2012-12-04 ª 09:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback