Illuminati freak?

Jag har blivit värsta illuminati freaket!...
För någon dag sen så satt jag och kollade på värsta dokumentären om det och idag har jag också kollat på en massa! 
Mamma börjar typ bli orolig xD
Men det är så himla intressant! Många av er som läser min blogg har säkert inte an aning om vad illuminati är.
Men sök på typ "illuminati exposed" sen kan man kolla runt på youtube så får man massa förklaringar och bevis
på att vissa artister är medlemmar eller "slavar" för illuminati...
Artister som Kesha, Jay-Z, Beyonce och Lady Gaga.
Asså det är jätte svårt att förklara vad illuminati är så det är bäst om ni kollar YT.
"The new world order". 
Kändisarna säljer sina själar till satan. Han hjälper dem att bli kända och sen när dem är kända så har artisterna
med massa satinistiska saker och betydelser i sina låtar/musikvideos.
Kolla bara på den här tex:


Bara i början så ser man tydliga tecken, hon täcker för ögat/ramar in ögat, det står EVIL på hennes bil. 
Och en massa andra tecken som en stjärna i en cirkel.

Alltså jag vet inte om jag tror att de finns men tänk om, det finns ju så många bra och trovärdiga förklaringar.
"De tar sig in i våra hjärnor och hypnotiserar oss, vi är omedvetna och märker inte av otydliga tecken men våra hjärnor förstår dem ändå" HAHA.
Aja, nu fick ni en liten förklaring. Lite halvt läskigt tycker i alla fall jag!

Vad tror ni om illumanati? 
Finns det gott så finns det ont, finns gud så finns satan?!

( I'm getting crazy about this xD )






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback