Ego bilder

Eftersom att jag vill att ni (mina läsare) faktiskt ska veta vad som händer i mitt liv så berättar jag alltid sanningen.
Sååå, idag försov jag mig pga mina dåliga mobil osm hade lagt av mitt i natten...
Pappa väckte mig vit 10 och då hade jag redan missat provet så jag stanande hemma. 
Pappa sjukanmälde mig.
Så idag har jag tagit en promenad till ICa med rocky.
Ätit B&J, thaimat, kollat på tv (typ hela dagen) och pluggat lite nyss.
Haha, tog alldeles nyss massa ego bilder ;) 
Här har ni dem (drivbilder, skämmiiiiiigt ) 
 





 
Det är nu ni ska skriva fina kommentarer så att jag blir glad!
(BEKRÄFTELSEBARN) 


Leker läskig, tänk dig mig (på bilden över) komma mitt i natten med värsta kniven ;) ;) ;) 
Fett läskigt! Är social på facebook så skriv gärna! :) <3
 





ª 2640a

Kan du ha en frågestund?

Svar: Igen, jag hade ju just en men visst! Jag kan ha en frågestund typ i helgen ! (y)
Axel Söderlund

2012-12-18 ª 21:09:53
ª Linda

Hej! Fin blogg du har, och fina/söta bilder! :p

2012-12-19 ª 09:28:42

haha gud vad läskiga bilder :O ;)

2012-12-19 ª 15:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback