Dan före dan före dopparedan

Jul om 2 dagar! ;)  Idag har jag gymmat, varit på gården där vi körde massa roliga leker o sådär.
Och sen följde Maja och Moa med hem till mig en stund.
Nu ligger jag i sängen, ska kolla på julkalendern sen sova.
Upp 8 imorgon för att åka till Kalmar där vi firar jul.
Kommeri nte att uppdatera under julhelgen eftersom att jag inte har något internet.
Fast jag kanske kan slänga in något med mobilen fast nej.
Vi gör inget speciellt, äter julmat, umgås, tänder ljus på grav, lagar mat, kollar kalle osv osv.
Så det är ingen idé, däremot så ska jag ta en massa kort som jag lägger upp när jag kommit hem och redigerat.
Så puss på er, jag önskar er alla en god jul med en massa god mat och många paket! 






god jul! :-)

2012-12-23 ª 07:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback