Bilderna från igår + idag

Innan festen började:
 
När lite folk hade kommat började Daniel gå runt o trolla.
Det var drop in, så folk kom ju jätte olika. I början vare kanske 20 pers men till sist vara väl ca 50 :)


När Daniel hade trollat klart så började vi festa, fast vi sprang typ mellan "de andra" o Emmelies rum.
 I Emmelies rum satt vi vid datan, dunka musik (fast inte fär högt), dansade
 och satt o typ drack bål, vin, cider och drinkar. De andras fest spårade aldrig ur men det kan man säga att våran gjorde... Vi hade iaf as kul! Dock så tog vi inga kort på när vi hade det roligre för då hade vi ju inte tid att fota xD!
Det bjöds på god mat, plus massa snacks, live trolleri(daniel dårå) och live musik av Johanna.
Dem var båda 2 jätte duktiga!  Sen massa mingel och annat kul :)

Drogad jag ser ut!


Imorse så badade vi :   
HAHAH, igår fick jag för mig att springa ut o lägga mig i snön sen idag så såg vi värsta spåret efter det :)
Utan jacka o allt, inte kostigt om jag blir förkyld nu... <3

Sen när jag och Amanda gick hem så fick vi för oss att äta pizza så då gjorde vi det :)
 
Nu ligger jag o Amanda o pluggar inne på mitt rum. Jag har Redovisning på ett tal imorrn. 
Känner mig 50% säker på talet. Det är rätt tid i så, jag känner att jag fått till det rätt bra! :)
Jag mår fett dåligt nu, ska nog sova snart. Amanda kanske sover över här, vi får se.
För er som tror något annat så kan jag säga att jag och Moni är bästa vänner inte mer :) <3





Haha ni ser ut att haft roligt ;)

2012-12-10 ª 15:07:48

haha, du tack dsm :D

2012-12-10 ª 19:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback