Trött i bollen efter att jobb ;)

Hade precis bloggat klart så kom jag åt någon knapp o allt försvann...
Jag HATAR när det blir så, men ja, det är väl bara att börja om.
Jag vaknade, åt frukost och duschade.
Började arbeta klockan 12 och arbetade till klockan 6 (en kort paus också).
Då bestämde jag med Oscar att vi skulle dra till kroken.
Så frågade jag john om han ville hänga med.
Sen drog vi hem till mig så jag kunde göra klart resten på arbetet vilket tog kanske 40 min.
Efter det kollade vi på Mega Mind xD , vilket är en barn film men den var faktiskt ganska bra ;)
Oscarr drog hem och jag chillade ett tag.
Klockan 10 så tog jag med Rocky ut på en jogging runda. Och för första gången fick jag med John också (y)
Tog en snabb dusch och nu bloggar jag. 
Nu blir det att chilla i soffan kolla på tv och chatta med folk.
SÅ godnatt mina läsare <3





ª Fon

Haha x3
Tjejer och ansikten är nog det enda jag kan rita ur min lilla fantasi. Annars brukar jag mest rita av saker osv :)

2012-08-02 ª 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback