Stan o kamera köp

Gissa vad jag fick idag? :D :D :D 
Min kamera, jag betalade mina 4100 från sommarjobbet och min lilla extra jobb sen betalade mamma o pappa resten. Det var ca 7000.
Men jag är jätte nöjd med kameran.
Innan jag åkte o köpte den var jag ju nere på stan.
Vi gick till Kalle på spången o fikade med Fanny och Nettan.
Sen gick vi runt lite.
Efter det åkte vi hem. Jag ringde sabina, så kom hon hem hit.
Och så åkte vi till Elgiganten o köpte kameran.
Det vart en Nikon D3200 men det är ju den jag har velat haft hela tiden så :D
När kameran laddat klart så gick jag direkt ut med Sabina och John så fotade vi lite. 
Sen skulle sabina hem då var jag med Amanda och Emmelie och vi fotade då också ;)
Så i ett annat inlägg kommer de bilderna jag tagit idag. Jag gör ett inlägg på de lite fina bilderna jag tog sen kommer i ett annat inlägg bilderna på mina kompisar o lite mer vad jag gjort idag liksom :P (y)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback