My little-brother, stavningen där...

Sorry att jag väntade så länge med att lägga upp bilder.
Men här kommer några ! :)

Min lillebror, så det så!
-
 
 
När vi väntade på Jokubas, han sitter o knyter skorna där inne ;)
 
Hmm, jätte fin min jag gjorde!...
 
Jag gjorde nå konstigt...

Och såklart så vill han göra lika som mig! Så söt ;) Kan ju inte säga detsamma om mig på den här bilden xD
Jag hatar min profil... ;(
-

Slutar tid ;)
-

Jokubas fotar sin syster och Ella, Ella som jag brukar vara med ibland! :)
-

Ja det var väl dem, nu måste jag verkligen sova.
klockan är jalv 1 o jag ska till skolan imorrn.
Men börjar 11:40 så detär chill! ;) Godnatt! 
KOMMENTERA GÄRNA!!! 
 





Gud va söta ni är! Du är inte ett dugg ful i profil! :O

2012-08-22 ª 00:26:43
ª Molly

Jätte fina bilder !

2012-08-22 ª 07:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback