Lite snabbt om dagen.

Som ni kanske har märkt så har jag fått lite mer liv ön vad jag har haft tidigare.
Fått massa nya vänner, as bra vänner som faktiskt VILL vara med mig.
Inte som typ mina andra kompisar som jag ALLTID måste fråga om vi ska vara.
Sådana kompisar har jag många av. Sånna är ju egentligen inga att ha, eller?
Men idag var jag med två kompisar. Vi gick omkring, kollade på film och så åt jag där! :) Så var vi med en till person också :)
Så var i princip borta hela dagen fram tills nu.
Dagen började SÄÄÄÄMST idag. Först försov jag mig. Åt knappt någon frukost. Stressade iväg på cykeln och lyckades komma i tid. Ofixad o allt!
När jag kom fram till skolan så märkte jag att jag hade glömt min skrivbok hemma. Har ju allt i samma.
Så på lunch rasten så var jag tvungen att cykla hem o hämta den.
Så jag har rört på mig mycket idag iaf...
Men efter det så vände min otur o dagen slutade faktiskt as chill. Med tre as snälle personer! :)
Nu ska jag bprsta tänderna sen sova. Hoppas på att fredag morgon blir bättre
-
-
Så avslutar jag den här texten med en video som verkligen beskriver hur jag känner just nu!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback