Lägret med bästabästa ;)

Lägret var awesome!
Man kan alltid vara sig själv med de människorna.
Man vägar bjuda på sig o allt det där, jag är ju hur blyg som helst egentligen. Men de ger mig självförtroende.
Jag hade ju med mig kameran men jag använde den inte mer än på typ 1 storsamling och på mitt rum.
Men här har ni några:

Några utav de sakerna som vi vi fick göra:
Lära oss om assistenteri, hur man är som bäst o sådär.
Leka lekar så som ninjan så man med ett drag ska försöka slå på en annan personshand sen ska man hela tiden se ut sm en ninja typ ;)
Snacka mycket, vi körde en sort namn lek kan man säga.
Sen så klart äta mat, diska o bara umgås på rummen. Vilket är det bästa med lägren (y) 
Sen det tråkigaste städningen dagen efter. men vadå så som det ser ut när man kommer det ska det ju se ut när man lämnar stället. 
Men nu måste jag gå o lägga mig! Godnatt <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback