Jokubas är hemma <3

Idag började dagen med att Ella kom hit.
Så åkte bi med mamma och John först till stadium outlet och sen till team sportia.
Nu vill min kamerai nte öveerföra bilderna så får visa er imorgon.
Det blev nua idrotts shorts, nya idrotts skor och nya vanliga skor ;)
Sen åt Ella här hemma. Vi gick ut på promenad . Hälsade på Ellas mormor och morfar.
Där fick vi glass och hennes morfar visade mig 2 gamla kameror. en ena hette typ hazzelkamera eller något sånt.
Väldigt gamela så det var kul.
Sen fotade vi lite mer. 
Vi var med gårdsbarnen och några barn från fritidset i n¨ågra timmar.
mötte Cassandra också.
Sen på kvällen, dagens höjdpunkt!
När vi hade vart o lekt på skolan så kom Anna förbi o ba: Silvija och Jokubas letar efter er.
Vi ba : VAA? Så typ sprang vi lite o gick as fort hemåt.
Sen såg jag Jokubas o han såg mig. Han ba: axel? AAAAXEEEEELLL typ skrek och började springa mot mig.
Sen hoppade han på mig o jag bärde honom as längge.
Vart så jävla glad. Egentligen ville jag bara springa till honom direkt när jag såg han men jag typ vågade inte. Höll allt inne istället för att typ börja skrika o springa mot han ;)
Sen var vi med honom och Silvija ett tag.
Gick med dom o lämnade dem hemma sen gick vi tbx.
Sen chillade vi.
Klara sover här så nu ska jag bara överföra typ 2 bilder som Amanda tog på mig Jokubas och Vendel, sen gå o läggam mig. Lägger upp bilden på oss snart! Jag vart så jävla glad när jag såg han. Då släppte all saknad som jag haft HELA jälvva lovet typ :P
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback