Idag dårå

Dagen började med att fixa sig lite snabbt, äta frukost o sen gå till fritidset.
Vi var där från halv 12 till klockan 2.
Då gick jag hem lagade pizza. Sådan där som man bara värmer i ugnen.
Sen åt jag o gick med Klara o hämtade Först My sen gick vi o hämtade Elsa.
Sen var jag ute ett tag med dem. 
Var med Ella. Vi fotade och kollade på film.
Vi kikade på Scar. Den var as äcklig men j'ävligt bra! Säger ju jag om alla filmer men men...
Jag åt där också :)
Sen klockan typ 9 gick jag hem o duschade o just nu sitter jag lite vid datorn dårå.
Här kommer hela 21 bilder från idag (y) :)
 
Mina grannbarn jag och Ella, de är väl för gulliga! :)
-
-
-
På bilderna så är det Mina grannbarn Elsa, Hanna, Adam, Jasmine. Sen Ida och Ella. 
Och någon enstaka bild på mig själv.
Godnatt hörrni! :)
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback