hmmmm, jaaa... rubrik?

Ja, idag hade jag en aaaaaas chill morgon. Jag började 11:40 så jag kunde verkligen sova ut! :)
När jag hade vaknat så åt jag frukost fixade mig lite snabbt och cyklade till skolan.
Vi hade 2 lektioner. Historia och matte, på matten fick vi reda på att vi ska ha diagnos imorgon! -.-
Så jag ska snart läsa på lite om det där med de olika orden. Typ term+term=summa o bla bla bla.
jag börjar halv 9 imorrn och tror jag tar bussen pga vädret...
Efter skolan så cyklade jag hem. Jag cyklade via storängsskolan(fritidset) och så var några barn nere på plan så jag cyklade till dem. Det var Jokubas, Vendel o massa andra barn.
Så jag vart as glad och Jokubas kom fram o hoppade upp på mig.
Jag stannade hos dem i kanske 3 minuter sen var jag tvunge natt dra hem.
Och direkt när vi kom hem så skulle vi på körskole läsnings sak...
Det höll på i 3 och en halv timme -.. så det slutade halv 8.
Hem och åt så kom Amanda, Daniel och Emmelie och fråga om jag ville hånga med till gården så det gjorde jag.
Vi spelade pingis o sådär. Trots allt som jag gjort idag så är jag inte trött! xD Men ska ändå sova snart! ;)
Om det äns kommer att gå, så godnatt. Sorry för att jag inte tog några bilder idag ! ;S
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback