Helt slut

Asså jag är helt slut efter att ha gått hela vägen till lögarängen och sen tillbaka. 
S¨gör ett snabbt inlägg nu sen tänker jag g¨o lägga mig.
dagen började med att jag åkte med Charlie till först Stadium sen elgiganten.
Efter det gick jag o hälsade på fritids, barnen vart jätte glada. Jag också för de delen :)
Man känner sig alltid så välkommen där. 
Sen gick gick jag o hämtade Elsa med Klara från dagis. Sedan var jag ute med dom i kanske 1 h inann Tessan kom hem.
samtidigt som jag var med barnen som var jag med estrella.
När Estrella skulle hem så grillade vi med familjen o samtidigt kom Emme och Amanda så vi bjöd dem på mat.
Sen gick vi typ runt lite o så bestämde vi oss för att gå till löga .
Så vi gick HELA vägen dit, var där ett tag o hoppade studsmatta typ.
Sen hem igen.
Så nu är jag helt slut efter en full proppad dag.
Imorgon så ska jag gå till fritidset igen fast den här gången med Cassandra.
Så nu ska jag gå o lägga mig, kommer sova som en stock hela natten.
Godnatt!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback