hela dagen dårå

Jag fixade mig o mötte Novaoch Stina vid Ica. Sen drog vi till ÖStra för att Lajva. Jag lajvade bara till lunch för jag tyckte det var tråkigt idag!
Men jag älskar människorna som är där! :P
Det var typ bara jag på båten xD När jag kom fram så började jag gå, det är ju någon km men det gick bra i alla fall.
Hehe på vägen så vart jag as sugen på att bada så jag stannade och badade.
SJÄLV... Forever alone.se xD Efteråt så kom jag på att det inte var en sådan bra idé jag hade ju typ kunnat drunknat! :P
Sen kom jag hem o var med Amanda, vi åkte ner på stan o jag köpte blont sling medel till mamma och mig. 
Men jag vet inte om jag ska slinga än. Jag är lite ösäker...
Sen tog vi en glass på donken och då hände det där i det tidagare inlägget. 
Då vart det panik hem så vi gick ut från själva city ringen o tog bussen därifrån.
När jag kom hem så pratade jag först med mamma sen var jag med Amanda. Vi chillade hemma hos henne.
Sen gick jag ut i regnet och Amanda filmade mig ;)
Hon tog dehär bilderna också :)
Nu var alla bilder helt oredigerade men orkar inte att bry mig :P
Sen dess, när jag hick hem efter att jag var i regnet så har jag bara chillat.
ätit mat o sådär. Har varit väldigt mycket kring det där med donken saken.
Nu sitter jag o skypar med Axel och Alexander. Dom spelar LOL  så de säger inte så mycket. Men ändå ;)
Nu ska jag dra , ciao!
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback