Hämtade Jokubas

Ja, fölåt att jag inte bloggat på ett tag.
Igår klippte jag mig, jag är ganska nöjd faktiskt.
Dagen i skolan gick bra.
Vi hade mång stafett. Typ ta upp äpplet ur vattnet och direkt efter ta upp sockerbit ur mjöl.
Och en massa andra lekar.
Sen gick jag först till stan o direkt efter det så gick jag hem. Gick bara igenom där liksom.
Väl hemma så var jag med Amanda o Emmelie. Vi gick till Ica o när vi var där utanför så smsade jag Silvija som också är Jokubas syster.
Så fick vi 3 med dom 2 o hämtade Jokubas.
Så var jag med honom i kanske 50 minuter.
Sen skulle Emmelie hem och då åt Amanda hos mig.
Sen nu har vi chillat hos Amanda ett tag.
Det kommer någon bild sen när jag överfört dem o sådär imorgon! :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback