Ett projekt/arbete

Efter att jag bloggat o sådär så skulle jag visa upp teckningen som jag ritade idag.
Som inte är klar. Då såg min fasters man Raffe (som han kallas) teckningen och frågade om jag var duktig.
Och mamma ba ja det är han.
Då frågade han mig om jag hade lust att göra ett litet jobb för honom. Självklart tackade jag ja.
Mn såhär är det, jag ska göra två stycken priser.
Han har en husbilsklubb och de ska ha boul tävling typ 1 gång per år.
Så det ska alltså vara ett vandrar pris. Så jag åkte med honom i letade reda på lite saker som jag skulle använda.
Men vi hittade det inte direkt så då skjutsade han mig tillbaks så skulle han fortsätte leta.
Då åkte jag med John, Kevin och Sabina till kroken och badade :)
När jag kom hem igen så stod sakerna där.
Så jag började nästan direkt att skissa o ha mig. 
SÅ jag har arbetat hela kvällen.
För ngn timma sen kom Amanda hit och vi åt banan kaka som hon hade bakat.
Det var myys:) 
Nu ska jag bara chilla och imorgon väntar ännu mer jobb eftersom att jag bara hann klart med skissen och hann att rita lite på själva "brädan" som priset ska vara gjort utav :)
Tjänar 500 kronor på det och det är ju as bra, mer pengar till kameran ! :D
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback