Det är sånna här dagar som livet suger.

Dåligt väder + inget att göra.
Kan det bli bättre? Nja.
Min faster är påbäg hit för att hämta priserna som jag gjort nu.
Så det blir väl att fika lite snart.
Idag känns som en sådan där göra inget dag.
Jag får ju inte göra något för mina föräldrar heller...
Jag får inte nvända ett enda öre av mina pengar för ALLT måste gå till kameran...
Så jävla drygt men vadå. Om de bara ska betala 1000 kronor utav typ 6000 så kan de ju inte påstå att de får använda den när de vill!
Eller vad säger ni? Från början sa de att bara min första lön skulle gå till kameran sen nu ska vart enda litet öre av mina pengar gå till kameran :( Kan de bestämma sig eller?
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/Blogg? :)

Kommentera nu! :)

Trackback